Decizia 1024 / 2008
Compania Dial Telecom ofera acces gratuit si permanent tuturor clientilor sai la numarul de telefon 112, aferent serviciului de urgenta.
Pentru serviciile de voce Clientul este obligat sa anunte Dial Telecom in cel mai scurt timp cu privire la modificarea locatiei echipamentului terminal al retelei caruia i-a fost asignat numarul.
Aceste obligatii ale Dial Telecom si ale Clientului sunt stipulate in Decizia presedintelui ANCOM nr. 1.023/2008.
Decizia 1201 / 2011
- Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Dial Telecom
- Procedura pentru masurarea parametrilor de calitate administrativi pentru servicii de acces la internet
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I, 2012
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II, 2012
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2012
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2012
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2013
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2013
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2013
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2013
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2014
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2014
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2014
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2014
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2015
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2015
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2015
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2015
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2016
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2016
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2016
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2016
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2017
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2017
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2017
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2017
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2018
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul II 2018
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul III 2018
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul IV 2018
- Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet – trimestrul I 2019